maanantai 29. syyskuuta 2014

Kaksi poikapentua etsii kotia

Hei sinä siellä ruudun toisella puolella! Juuri sinä!

Jos kaipaat vierellesi rakastavaa, ihmisläheistä karvakamua, olen juuri etsimäsi suloisuus! 
Tykkään olla aina rinnallasi, olitpa sitten sisällä, ulkona, autossa, tai ihan missä vaan. 

Olen nopea oppimaan uusia asioita, pidän paaaljon herkuista ja siitä, että palkitset minut aina kun teen jotain oikein. Olen tällä hetkellä sisarusteni ja tätieni kanssa täällä mamman ja iskän sekä ison nuorisolauman keskellä ja saan rapsutuksia monta kertaa päivässä. Minulla on ihana mamadog, joka ruokkii minua aina kun minulla on nälkä.

Olen kuitenkin kuullut, että minut mukamas myytäisiin jonnekkin muualle... joten hartain toiveeni onkin että uusi koti olisi ihan yhtä ihana kuin tämä missä minä nytkin asun. Tosi surullista on että joudun muuttamaan, mutta mamma lupaa että näen mammaani ja tätä ihanaa perhettä jatkossakin,
ainakin silloin tällöin

Jos kiinnostuit minusta tai veljestäni -meitähän on siis kaksi- niin ota reippaasti mammaani yhteyttä!

TIETOJA PENNUISTA:

Pennut ovat kääpiövillakoiria valkoinen emä - harmaa isä yhdistelmästä. He ovat joko harmaita tai sinisiä, värin näemme vasta kun aikaa on kulunut hieman enemmän.

Emä: EE MVA Elpianko´s Still Loving You "Helmi"  FI57237/11 , valkoinen kääpiö

Isä: C.I.B FI MVA EE MVA LV MVA LT MVA BALT MVA BALTV-12 LVV-13 
 Hamtaro´s Raa Raa Rasputin "Igor"  FI26863/10 , harmaa kääpiö


1. poika


2. poika


Pennut luovutetaan aikaisintaan 8-viikkoisina. Pentuja EI VOI VARATA puhelimitse tai sähköpostilla, vaan haluan nähdä ostajaehdokkaat henkilökohtaisesti.

Pennut saavat mukaansa kattavan pentupaketin ja kasvattajan tuen. Pennut myydään eläinlääkärin tarkastamina, sirutettuina ja Suomen Kennelliittoon rekisteröityinä. Pennut tulevat myyntiin myös Suomen Villakoirakerhon sekä Kennelliiton sivuille.

Pentuja käsitellään, pestään ja föönataan, karstataan ja kammataan, useita kertoja ennen luovutusta. Heitä myös silitellään ja nuuskutellaan, sylitellään ja pusutellaan. He elävät meidän perheen ja toisten koirien keskellä tottuen arjen askareisiin ja ääniin. Meillä ei ole erikseen kenneltiloja! Autoilemme ja ulkoilemme myös mahdollisuuksien mukaan. Käsittelemme pentuja juuri niin kuin haluaisimme meille muuttavaa pentua käsiteltävän :)

Mikäli kiinnostuit näistä suloisista poikapennuista, otathan yhteyttä.

sähköpostitse: minna.isosomppi@pp.inet.fi tai puhelimitse: 040-749 9486

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi!