maanantai 17. maaliskuuta 2014

Mamman päivä tänään :)

HIH, harvoin sitä saa itseään onnitella, ainakaan näin "julkisesti", mutta nyt sen teen: 
ONNEA MAMMALLE !!!



Tänään on siis minun syntymäpäiväni, ikää on ihan kivasti, mutta yhtään vuotta en vaihtaisi pois. Ikä tuo kokemusta ja viisautta -ehkä- joten olen hyvin onnellinen elämääni juuri nyt.

Moni asia voisi olla toisin: haluaisin voittaa lottovoiton, tai kenovoiton, tai eurojackpotvoiton... tai ainakin kenosta takaisin sen tuhlaamani euron kymppiriviltä, jossa minulla ei ole yhtään oikein. Meillä voisi olla siivoja ja ruuanlaittaja. Voisin olla paljon hoikempi ja energisempi, sekä voisin näyttää paljonkin nuoremmalta... Mutta, ei tämä maailma pyöri niin että kaikilla olisi siivooja, muotikuteet ja kaikki olisivat laiheliineja: minä olisin laiheliini -sinä olisit laiheliini ja jopa saamelaiset olisivat laiheliineja... ei se maailma niin pyöri! :D


Elämäni on siis ihan OK tällä hetkellä. Kotona menee ja tulee edelleen mukavan kokoinen lapsikatras, iso läjä puudeleita ja isäntäkin siinä sivussa aina vilahtaa. Olen saanut paljon uusia ja ihania ystäviä, lähinnä juuri puudeleiden kautta. He ovat mitä parhainta seuraa omine puudeleineen :)


Ystäväni soitti jokin aika sitten ja aloitti puhelun tähän malliin: Mitä muuta sinulle kuuluu Minna kuin koiria??? ja samaan hengenvetoon hän tokaisi että olenko tullut hulluksi??? Minäkö? EN!!! Sillä hetkellä kun hän soitti, istuin vastasyntyneiden villavauvojen häkissä ihmettelemässä elämän pieniä ihmeitä, juuri syntyneitä aarteita, villavauvoja. Ihmettelin onnesta mykkänä pieniä tuhisijoita emän tisuilla, miten pieniä aarteita olin itse saattanut maailmaan juuri muutamaa tuntia aikaisemmin... Olen onnellinen näistä uusista, pienistä ystävistäni, Puudeleista. Joka ikisestä. Omista ja vieraista. Ja miten sydäntä lämmittikään, kun ystäväni tuumasi minulle seuraavaksi, että ei vaiskaan, hän huomaa että olen ONNELLINEN! On ihan sama tuleeko onni elämään liikunnasta, ystävistä, ruuasta tai vaikka juurikin näistä puudeleista. Pääasiahan on, että ihminen on juuri sitä mitä haluaakin olla. Onnellinen! Terkkuja vaan sinne pohjoiseen Virpille, jos ja kun satut tämän tekstin lukemaan, olet ollut minulle rakas lapsesta saakka, olet rakas edelleen. Ihana kun joskus aina kyseenalaistat minut ja toimintani, se juurikin saa minut huomaamaan, että minulla on kaikki hyvin :) Kiitos sinulle!


Kiitos myös kaikille blogini lukijoille!
Smuiks!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kommentistasi!